"Απο τη βάση του «10», ως τη νοθεία στις εισαγωγικές": Απόσπασμα απο άρθρο του Γ. Μυλόπουλου στα Νέα (19/07)
"...Η εισαγωγή λοιπόν της βάσης του «10» αλλοίωσε τόσο την ουσία, όσο και τη βασική αποστολή των εισαγωγικών εξετάσεων. Αφού μ’ ένα απλό τρικ, οι εισαγωγικές μεταμορφώθηκαν σε μια νύχτα από γενικές κατατακτήριες, σε εξετάσεις διαπίστωσης της γνωστικής επάρκειας των υποψηφίων. Μόνο που όταν οι εξετάσεις αφορούν κατάταξη υποψηφίων σε συγκεκριμένο αριθμό θέσεων, τότε η εισαγωγή βαθμολογικής βάσης χάνει το πραγματικό αξιοκρατικό της νόημα και γίνεται εργαλείο ελέγχου του συστήματος και «ρύθμισης» του αποτελέσματος. Άλλωστε το «10», δεν αποτελεί καμιά παγκόσμια αξιοκρατική σταθερά, αφού η αξία του είναι σχετική και μεταβάλλεται ανάλογα με την ευκολία ή τη δυσκολία των θεμάτων..."
Όλο το άρθρο στη σελίδα Θέσεων-Διαλόγου της Πρωτοβουλίας, εδώ! Στείλτε τις δικές σας ιδέες να δημοσιευθούν στη σελίδα Θέσεων-Διαλόγου της Πρωτοβουλίας, σε ένα Word Document που να το κάνετε attached σε ένα e-mail με παραλήπτη εμάς: mailto:greek.academics.initiative ΑΤ gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου